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Administering Cisco Unified Contact Center Enterprise Part 2

Cisco Seminar


Zielgruppe Für dieses Seminar sind sie
Channel Partner / Reseller
Customer
Employee

Seminarziele Upon completing this course, you will be able to meet these overall objectives:
Identify the basic components and operations of the Unified CCE solution.
Configure and script a basic UCCE CVP deployment.
Implement business rules as they apply to scripting and routing in Unified CM.
Install a basic CCE VXML Solution
Install, configure and run a CCE Outbound Option Campaign.
Describe how to support CCE.

Vorkenntnisse The knowledge and skills that a learner must have before attending this course are as follows:
Attendance of Administering Cisco Unified Contact Center Enterprise Part 1 (AUCCE1) or equivalent real world experience is a requirement to attend this course.
Working knowledge of Unified Communications Manager and Voice Gateways would be very helpful.

Schulungsinhalt Administering Cisco Unified Contact Center Enterprise Part 2 (AUCCE Part 2) is a 5 day instructor-led course presented by training partners to system engineers and customers who will be involved with day 2 support of a UCCE solution deployed in a CVP comprehensive environment. This course gives the learner an understanding of the requirements, resources and tools required to perform complex adds, moves and changes in the inbound / outbound UCCE environment. This course is intended for those performing advanced administration of the solution, or who may be responsible for Level 2-3 support of the solution. The overall goal of this course is advanced administration of the solution by a deeper exposure into the technical operational requirements and the tools used to configure and ensure functionality.

Preis € 3.190,00 (zzgl. ges. USt.)

Seminardauer 5 Tage

Termine 11.12.2017,29.01.2018,12.02.2018,05.03.2018,09.04.2018,14.05.2018,18.06.2018,23.07.2018,13.08.2018,03.09.2018,15.10.2018,05.11.2018,17.12.2018,07.01.2019,18.02.2019,25.03.2019,08.04.2019,13.05.2019,17.06.2019,22.07.2019,12.08.2019,23.09.2019,28.10.2019,18.11.2019,02.12.2019

Seminarorte München, Stuttgart, Heidelberg, Nürnberg, Frankfurt, Köln, Düsseldorf, Hannover, Leipzig, Berlin, Hamburg, Wien, Salzburg, Innsbruck, Graz, Zürich, Genf, Basel



E-Mail: beratung@protranet.de
Telefon: 0800 3400311

Buchbar als Firmentraining oder offenes Training an allen Standorten!

Einladung für Sie persönlich

Sie sind herzlich eingeladen, sich vor Ort vom angenehmen Schulungsambiente zu überzeugen. Wenn Sie es wünschen, können wir dann Ihre Problemstellungen und Schwerpunkte für Ihr Training im Detail besprechen. Zur Besuchsanmeldung schicken Sie uns einfach eine Mail an beratung@protranet.de.

Beratungsgespräch

Die Beratung vor dem Training ist das A und O, um Ihr persönliches Seminarziel sicherzustellen. Denn Sie haben ein klares Ziel: Das Erlernte muss Ihnen im Arbeitsalltag wirklich helfen!

Wir haben auch ein Ziel:
Die Trainings-Inhalte und Schwerpunkte sind so konzipiert, dass sie genau zu Ihren Anforderungen passen. Genau zu Ihrem Unternehmen. Genau zu Ihrer Zertifizierung.

Alles, was es dazu braucht: Das vorherige Beratungsgespräch, um Ihre Schwerpunkte und spezifischen Problemstellungen festzuhalten.

Die schnelle Beratung Administering Cisco Unified Contact Center Enterprise Part 2 – Per Mail vom Spezialisten: Die Variante für alle, die sofort Unterstützung benötigen. Mehr …

Und so können Sie uns erreichen:
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Übersicht

Administering Cisco Unified Contact Center Enterprise Part 2

Seminaranmeldung:

Seminarort

Termin

Dauer: 5 Tage
Nr.: AUCCE2
Preis: 3190.00

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