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Administering Cisco Unified Contact Center Enterprise Part 1

Administering Cisco Unified Contact Center Enterprise Part 1 AUCCE1


Zielgruppe The target audience for this course is channel partners and field support personnel who are responsible for sales, implementation or administration of a Cisco Unified Contact Center and VRU implementation in customer enterprise networks, specifically individuals filling these roles.

Managers overseeing UCCE deployments

Seminarziele Upon completing this course, you will be able to meet these overall objectives:
Identify the basic components and operations of the Unified CCE solution.
Configure and script a basic UCCE CVP deployment.
Perform the ICM configuration tasks required to support basic agent functionality.
Build and test a basic ICM script utilizing microapps.
Configure and script UCCE to support reporting requirements, precision queuing and RONA.
Identify how to successfully deploy the CVP VXML component in a Unified CCE solution.
Generate basic reports using Cisco Unified IC.

Vorkenntnisse The knowledge and skills that a learner must have before attending this course are as follows:
Basic knowledge of networking (Windows A/D, SQL) and components (servers, routers, switch) is helpful but not required
Working knowledge of a Windows computer including a mouse and the simultaneous use of the Alt-Tab keys is required
Working knowledge of Unified Communications Manager and Voice Gateways:
Basic understanding of contact center operations

Schulungsinhalt The Administering Cisco Unified Contact Center Enterprise Part 1 is a 5 day instructor-led course presented by training partners to system engineers and customers who will be involved with Day 2 support of a UCCE solution deployed in a CVP comprehensive environment. This course describes the requirements, resources and tools needed to perform routine adds, moves and changes in the inbound / outbound UCCE environment. This course is intended for those administering the solution, or who may be responsible for Level 1-2 support of the solution.

Preis € 3.190,00 (zzgl. ges. USt.)

Seminardauer 5 Tage

Termine 04.12.2017,22.01.2018,05.02.2018,19.03.2018,09.04.2018,14.05.2018,18.06.2018,23.07.2018,13.08.2018,03.09.2018,15.10.2018,19.11.2018,10.12.2018,14.01.2019,25.02.2019,11.03.2019,01.04.2019,13.05.2019,24.06.2019,15.07.2019,19.08.2019,02.09.2019,14.10.2019,25.11.2019,09.12.2019

Seminarorte München, Stuttgart, Heidelberg, Nürnberg, Frankfurt, Köln, Düsseldorf, Hannover, Leipzig, Berlin, Hamburg, Wien, Salzburg, Innsbruck, Graz, Zürich, Genf, Basel



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Buchbar als Firmentraining oder offenes Training an allen Standorten!

Einladung für Sie persönlich
Sie sind herzlich eingeladen, sich vor Ort vom angenehmen Schulungsambiente zu überzeugen. Wenn Sie es wünschen, können wir dann Ihre Problemstellungen und Schwerpunkte für Ihr Training im Detail besprechen. Zur Besuchsanmeldung schicken Sie uns einfach eine Mail an beratung@protranet.de.

Beratungsgespräch
Die Beratung vor dem Training ist das A und O, um Ihr persönliches Seminarziel sicherzustellen. 
Denn Sie haben ein klares Ziel: Das Erlernte muss Ihnen im Arbeitsalltag wirklich helfen!

Wir haben auch ein Ziel: Die Trainings-Inhalte und Schwerpunkte sind so konzipiert, dass sie genau zu Ihren Anforderungen passen. Genau zu Ihrem Unternehmen. Genau zu Ihrer Zertifizierung.

Alles, was es dazu braucht: Das vorherige Beratungsgespräch, um Ihre Schwerpunkte und spezifischen Problemstellungen festzuhalten.

Die schnelle Beratung für das Administering Cisco Unified Contact Center Enterprise Part 1 Seminar – Per Mail vom Spezialisten: Die Variante für alle, die sofort Unterstützung benötigen. Mehr …

Und so können Sie uns erreichen:
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Übersicht

Administering Cisco Unified Contact Center Enterprise Part 1

Seminaranmeldung:

Seminarort

Termin

Dauer: 5 Tage
Nr.: AUCCE1
Preis: 3190.00

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