info@protranet.de
0800 3400311

Cisco Unified Contact Center Enterprise Power Workshop (UCCEB) Kurs

Cisco Unified Seminar


Zielgruppe For this Cisco Unified Contact Center Enterprise Power Workshop (UCCEB) course you are: Channel Partner / Reseller, Customer or Employee.

Seminarziele After you complete this course you will be able to:

Demonstrate an overall understanding of the Cisco Unified Contact Center Enterprise (Cisco Unified CCE) system, the Intelligent Contact Management (ICM) routing application, and its environment.
Configure a Cisco Unified CCE system that routes from Cisco Unified IP IVR.
Describe ICM users and feature control sets, various ICM configuration utilities, ICM variables, and create routing options using an external SQL Database.
Understand administrative scripting, translation routing concepts, and how translation routing operates.
Configure a new Cisco Unified CCE system that routes from Cisco Unified Communications Manager.
Understand the Cisco Outbound Option components and how to configure an outbound dialer, import rule, query rule, and a campaign.
Describe basic reporting characteristics of the Cisco Unified Intelligence Center.
Demonstrate an overall understanding of the Cisco Unified CCE system, processes, and its environment.
Install and configure a Cisco Unified CCE system Create routing options using an external SQL database and an Application Gateway.
Install and configure Cisco Outbound Option.
Install and utilize Cisco Support Tools, Cisco Analysis Manager, and Cisco Unified Intelligence Center.

Vorkenntnisse Attendees should meet the following prerequisites:
Familiarity with Call Center operations Microsoft Active Directory Microsoft Windows 2003 Microsoft SQL Server 2005.
Strong knowledge of Microsoft Windows Server 2003 and Active Directory Administering Cisco Unified Contact Center Enterprise v1.0 

Schulungsinhalt The UCCEB course combines the content of the courses "Administering Cisco Unified Contact Center Enterprise Part 1 (AUCCE1)", "Administering Cisco Unified Contact Center Enterprise Part 2 (AUCCE2)" and "Deploying Cisco Unified Contact Center Enterprise Software (DUCCE)":

AUCCE1:

Module 1: Cisco Unified Contact Center Enterprise v10 Foundations
Module 2: UCCE Configuration and Scripting
Module 3: Unified CCE Inbound Agent Considerations
Module 4: Unified CCE IVR/ VRU Functionality
Module 5: Additional UCCE Considerations
Module 6: VXML Implementation
Module 7: Cisco Unified Intelligence Center Reporting
AUCCE2:
Module 1: Cisco Unified Contact Center Enterprise v10 Overview
Module 2: CCE Config and Scripting
Module 3: CCE (ICM) Advanced Scripting
Module 4: Advanced VXML Functionality
Module 5: Supporting CCE
DUCCE:

Module 1: Cisco Unified Contact Center Enterprise Overview.
Module 2: Cisco Unified Contact Center Enterprise Component Architecture.
Module 3: Installing Cisco Unified Contact Center Enerprise.
Module 4: Database and Application Driven Routing Options.
Module 5: Installing Cisco Outbound Options
Module 6: Reporting and Maintenance Tools.

Preis € 5.590,00 (zzgl. ges. USt.)

Seminardauer 10 Tage

Termine 27.11.2017,19.02.2018,11.06.2018,20.08.2018,26.11.2018

Seminarorte München, Stuttgart, Heidelberg, Nürnberg, Frankfurt, Köln, Düsseldorf, Hannover, Leipzig, Berlin, Hamburg, Wien, Salzburg, Innsbruck, Graz, Zürich, Genf, Basel



E-Mail: beratung@protranet.de
Telefon: 0800 3400311

Buchbar als Firmentraining oder offenes Training an allen Standorten!

Einladung für Sie persönlich

Sie sind herzlich eingeladen, sich vor Ort vom angenehmen Schulungsambiente zu überzeugen. Wenn Sie es wünschen, können wir dann Ihre Problemstellungen und Schwerpunkte für Ihr Training im Detail besprechen. Zur Besuchsanmeldung schicken Sie uns einfach eine Mail an beratung@protranet.de.

Beratungsgespräch

Die Beratung vor dem Training ist das A und O, um Ihr persönliches Seminarziel sicherzustellen. Denn Sie haben ein klares Ziel: Das Erlernte muss Ihnen im Arbeitsalltag wirklich helfen!

Wir haben auch ein Ziel:
Die Trainings-Inhalte und Schwerpunkte sind so konzipiert, dass sie genau zu Ihren Anforderungen passen. Genau zu Ihrem Unternehmen. Genau zu Ihrer Zertifizierung.

Alles, was es dazu braucht: Das vorherige Beratungsgespräch, um Ihre Schwerpunkte und spezifischen Problemstellungen festzuhalten.

Die schnelle Beratung für Ihren Cisco Unified Contact Center Enterprise Power Workshop (UCCEB) Kurs – Per Mail vom Spezialisten: Die Variante für alle, die sofort Unterstützung benötigen. Mehr …

Und so können Sie uns erreichen:
E-Mail: beratung@protranet.de
Telefon: 0800 3400311

Übersicht

Cisco Unified Contact Center Enterprise Power Workshop (UCCEB) Kurs

Seminaranmeldung:

Seminarort

Termin

Dauer: 10 Tage
Nr.: UCCEB
Preis: 5590.00

> Oder hier telefonisch buchen:
0800 3400311 (Freecall)

> Keinen passenden Termin gefunden?
Bitte fragen Sie weitere Termine an:
Beratungszentrale
Tel.: 0800 3400311