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Cisco Unified Contact Center Enterprise Power Workshop

Cisco Unified Contact Center Enterprise Power Workshop (UCCEB)


Zielgruppe  Channel Partner / Reseller
 Customer
 Employee

Seminarziele After you complete this course you will be able to:

 Demonstrate an overall understanding of the Cisco Unified Contact Center
    Enterprise (Cisco Unified CCE) system, the Intelligent Contact Management
    (ICM) routing application, and its environment.
 Configure a Cisco Unified CCE system that routes from Cisco Unified IP IVR.
 Describe ICM users and feature control sets, various ICM configuration utilities,
    ICM variables, and create routing options using an external SQL Database.
 Understand administrative scripting, translation routing concepts, and how
    translation routing operates.
 Configure a new Cisco Unified CCE system that routes from Cisco Unified
    Communications Manager.
 Understand the Cisco Outbound Option components and how to configure an
    outbound dialer, import rule, query rule, and a campaign.
 Describe basic reporting characteristics of the Cisco Unified Intelligence Center.
 Demonstrate an overall understanding of the Cisco Unified CCE system,
    processes, and its environment.
 Install and configure a Cisco Unified CCE system Create routing options using an
    external SQL database and an Application Gateway.
 Install and configure Cisco Outbound Option.
Install and utilize Cisco Support Tools, Cisco Analysis Manager, and Cisco Unified
    Intelligence Center.

Vorkenntnisse Attendees should meet the following prerequisites: Familiarity with Call Center operations Microsoft Active Directory Microsoft Windows 2003 Microsoft SQL Server 2005. Strong knowledge of Microsoft Windows Server 2003 and Active Directory Administering Cisco Unified Contact Center Enterprise v1.0

Schulungsinhalt The UCCEB combines the content of AUCCE1, AUCCE2 and DUCCE. Administering Cisco Unified Contact Center Enterprise (AUCCE) is presented by training partners, system engineers and customers who will be involved with day-to-day interaction with the Cisco Unified Contact Center Enterprise (Cisco Unified CCE) product. This course will give you an understanding of the Cisco Unified CCE system, the Intelligent Contact Management (ICM) routing application, and the Cisco Outbound Option. We will accomplish this by configuring the Cisco Unified CCE software, use the ICM routing software to route calls from Cisco Unified IP IVR and from Cisco Unified Communications Manager. Additionally, you will use various ICM utilities to aid you in locating configuration errors and configure the Cisco Outbound Option. Deploying Cisco Unified Contact Center Enterprise Software (DUCCE) is presented by training partners to system engineers and customers who will be involved with day-to-day interaction with the Cisco Unified Contact Center Enterprise (CCE) product. This course will give you an understanding of the Cisco Unified CCE deployment capabilities, processes, fault tolerance, installation, and basic troubleshooting. You will accomplish this by installing the Cisco Unified CCE software and introducing Cisco Unified CCE troubleshooting tools.

Preis € 5.590,00 (zzgl. ges. USt.)

Seminardauer 10 Tage

Termine 27.11.2017,19.02.2018,11.06.2018,20.08.2018,26.11.2018

Seminarorte München, Stuttgart, Heidelberg, Nürnberg, Frankfurt, Köln, Düsseldorf, Hannover, Leipzig, Berlin, Hamburg, Wien, Salzburg, Innsbruck, Graz, Zürich, Genf, Basel



E-Mail: beratung@protranet.de
Telefon: 0800 3400311


Buchbar als Firmentraining oder offenes Training an allen Standorten!

Einladung für Sie persönlich
Sie sind herzlich eingeladen, sich vor Ort vom angenehmen Schulungsambiente zu überzeugen. Wenn Sie es wünschen, können wir dann Ihre Problemstellungen und Schwerpunkte für Ihr Training im Detail besprechen. Zur Besuchsanmeldung schicken Sie uns einfach eine Mail an beratung@protranet.de.

Beratungsgespräch
Die Beratung vor dem Training ist das A und O, um Ihr persönliches Seminarziel sicherzustellen. 
Denn Sie haben ein klares Ziel: Das Erlernte muss Ihnen im Arbeitsalltag wirklich helfen!

Wir haben auch ein Ziel: Die Trainings-Inhalte und Schwerpunkte sind so konzipiert, dass sie genau zu Ihren Anforderungen passen. Genau zu Ihrem Unternehmen. Genau zu Ihrer Zertifizierung.

Alles, was es dazu braucht: Das vorherige Beratungsgespräch, um Ihre Schwerpunkte und spezifischen Problemstellungen festzuhalten.

Die schnelle Beratung für das Cisco Unified Contact Center Enterprise Power Seminar – Per Mail vom Spezialisten: Die Variante für alle, die sofort Unterstützung benötigen. Mehr …

Und so können Sie uns erreichen:
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Übersicht

Cisco Unified Contact Center Enterprise Power Workshop

Seminaranmeldung:

Seminarort

Termin

Dauer: 10 Tage
Nr.: UCCEB
Preis: 5590.00

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