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Cisco Unity Connection Call Handling Workshop

Cisco Unity Connection Call Handling Workshop (CUCCH)


Zielgruppe This 2 day workshop is designed for anyone who is involved in the administration and support of Cisco Unity Connections, especially call handling activities.

Seminarziele Unity Connection is a message handling application server. This workshop explains interaction and connectivity to Cisco Unified Communications Manager and how messages are processed. System administrator functions and end user options are explained. With associated labs participants will learn to build Audio Text Applications and provide end users with tools and access to create personal messaging options.

Vorkenntnisse Administration knowledge of Cisco Unified Communication Manager and basic Unity Connection experience.

Schulungsinhalt  Integration with CUCM using SCCP and SIP
 Importing users from CUCM and LDAP
 Configuring administrators with different roles
 Explain default call flow and call processing
 Explain different routing rules and transfer options
 Detailed description of call handlers and greeting messages and schedules
 Use of RTMT and Remote Port Monitor to trace calls and activities
 Use of restriction tables to control outbound calls and transfers
 Select different language options and / or preserve caller language when processing multiple call handlers.
 
 Lab Exercises
 Integration with CUCM
 Import Users
 Record and use personal greetings
 Enduser options Web Inbox
 Use of Cisco Personal Communication Assistant to create personal transfer rules
 Use of Cisco Personal Communication Assistant to create personal filters and alternate notification devices
 Install and use RTMT and Remote Port Monitor
 Trace default Call Processing
 Create different routing rules to support activities like routing based on calling number , called number , schedule and to support announcements for changed numbers,
 Create directories for different departments and greeting messages
 Create Audio Text Applications supporting different languages

Preis € 1.490,00 (zzgl. ges. USt.)

Seminardauer 2 Tage

Termine 21.12.2017,22.01.2018,26.02.2018,09.04.2018,03.05.2018,11.06.2018,09.07.2018,10.09.2018,08.10.2018,26.11.2018

Seminarorte München, Stuttgart, Heidelberg, Nürnberg, Frankfurt, Köln, Düsseldorf, Hannover, Leipzig, Berlin, Hamburg, Wien, Salzburg, Innsbruck, Graz, Zürich, Genf, Basel



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Buchbar als Firmentraining oder offenes Training an allen Standorten!

Einladung für Sie persönlich
Sie sind herzlich eingeladen, sich vor Ort vom angenehmen Schulungsambiente zu überzeugen. Wenn Sie es wünschen, können wir dann Ihre Problemstellungen und Schwerpunkte für Ihr Training im Detail besprechen. Zur Besuchsanmeldung schicken Sie uns einfach eine Mail an beratung@protranet.de.

Beratungsgespräch
Die Beratung vor dem Training ist das A und O, um Ihr persönliches Seminarziel sicherzustellen. 
Denn Sie haben ein klares Ziel: Das Erlernte muss Ihnen im Arbeitsalltag wirklich helfen!

Wir haben auch ein Ziel: Die Trainings-Inhalte und Schwerpunkte sind so konzipiert, dass sie genau zu Ihren Anforderungen passen. Genau zu Ihrem Unternehmen. Genau zu Ihrer Zertifizierung.

Alles, was es dazu braucht: Das vorherige Beratungsgespräch, um Ihre Schwerpunkte und spezifischen Problemstellungen festzuhalten.

Die schnelle Beratung für das Cisco Unity Connection Call Handling Workshop –Per Mail vom Spezialisten: Die Variante für alle, die sofort Unterstützung benötigen. Mehr …

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Übersicht

Cisco Unity Connection Call Handling Workshop

Seminaranmeldung:

Seminarort

Termin

Dauer: 2 Tage
Nr.: CUCCH
Preis: 1490.00

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