info@protranet.de
0800 3400311

Deploying Cisco Unified Contact Center Enterprise Software (DUCCE) Training

Cisco Unified Kurs


Zielgruppe This course is designed for channel partners/resellers, customers and employees

Seminarziele After you complete this Deploying Cisco Unified Contact Center Enterprise Software (DUCCE) course you will be able to:

Identify the basic components and operations of the unified CCE solution
Use the availability UCCE tools to complete a basic UCCE system installation
Discuss the installation and configuration steps required to support agent functionality in a UCCE deployment
Install a basic CCE VXML solution
Install, configure and run a CCE Outbound Option Campaign
Describe how to support CCE

Vorkenntnisse Attendees should meet the following prerequisites: Strong knowledge of Microsoft Windows Server 2003 and Active Directory Administering Cisco Unified Contact Center Enterprise v1.0. 

Schulungsinhalt Deploying Cisco Unified Contact Center Enterprise (DUCCE) is a 5-day instructor-led course presented by training partners to system engineers and customers who will be involved with day-to-day interaction with the Cisco Unified Contact Center Enterprise (CCE) product. This course will give you an understanding of the Cisco Unified CCE deployment capabilities, processes, fault tolerance, installation, and basic troubleshooting. You will accomplish this by installing the Cisco Unified CCE software and introducing Cisco Unified CCE troubleshooting tools.
Course Outline
Module 1: Cisco Unified Contact Center Enterprise v10 Foundations
Module 2: Preparing UCCE for Basic IVR Scripting
Module 3: Preparing UCCE for Basic Agent Functionality
Module 4: Installing and Configuring CCE VXML Solution
Module 5: Installing CCE Outbound Option
Module 6: Supporting CCE

Preis € 3.190,00 (zzgl. ges. USt.)

Seminardauer 5 Tage

Termine 11.12.2017,08.01.2018,12.02.2018,19.03.2018,23.04.2018,28.05.2018,11.06.2018,16.07.2018,06.08.2018,17.09.2018,22.10.2018,05.11.2018,17.12.2018,21.01.2019,25.02.2019,11.03.2019,01.04.2019,06.05.2019,17.06.2019,08.07.2019,12.08.2019,16.09.2019,21.10.2019,11.11.2019,16.12.2019

Seminarorte München, Stuttgart, Heidelberg, Nürnberg, Frankfurt, Köln, Düsseldorf, Hannover, Leipzig, Berlin, Hamburg, Wien, Salzburg, Innsbruck, Graz, Zürich, Genf, Basel



E-Mail: beratung@protranet.de
Telefon: 0800 3400311

Buchbar als Firmentraining oder offenes Training an allen Standorten!

Einladung für Sie persönlich

Sie sind herzlich eingeladen, sich vor Ort vom angenehmen Schulungsambiente zu überzeugen. Wenn Sie es wünschen, können wir dann Ihre Problemstellungen und Schwerpunkte für Ihr Training im Detail besprechen. Zur Besuchsanmeldung schicken Sie uns einfach eine Mail an beratung@protranet.de.

Beratungsgespräch

Die Beratung vor dem Training ist das A und O, um Ihr persönliches Seminarziel sicherzustellen. Denn Sie haben ein klares Ziel: Das Erlernte muss Ihnen im Arbeitsalltag wirklich helfen!

Wir haben auch ein Ziel:
Die Trainings-Inhalte und Schwerpunkte sind so konzipiert, dass sie genau zu Ihren Anforderungen passen. Genau zu Ihrem Unternehmen. Genau zu Ihrer Zertifizierung.

Alles, was es dazu braucht: Das vorherige Beratungsgespräch, um Ihre Schwerpunkte und spezifischen Problemstellungen festzuhalten.

Die schnelle Beratung für Ihr Deploying Cisco Unified Contact Center Enterprise Software (DUCCE) Training – Per Mail vom Spezialisten: Die Variante für alle, die sofort Unterstützung benötigen. Mehr …

Und so können Sie uns erreichen:
E-Mail: beratung@protranet.de
Telefon: 0800 3400311

Übersicht

Deploying Cisco Unified Contact Center Enterprise Software (DUCCE) Training

Seminaranmeldung:

Seminarort

Termin

Dauer: 5 Tage
Nr.: DUCCE
Preis: 3190.00

> Oder hier telefonisch buchen:
0800 3400311 (Freecall)

> Keinen passenden Termin gefunden?
Bitte fragen Sie weitere Termine an:
Beratungszentrale
Tel.: 0800 3400311