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Deploying Cisco Unified Contact Center Enterprise Software

Deploying Cisco Unified Contact Center Enterprise Software (DUCCE)


Zielgruppe  Channel Partner / Reseller
 Customer
 Employee

Seminarziele Deploying Cisco Unified Contact Center Enterprise (DUCCE) is a 5-day instructor-led course presented by training partners. The course allows learners to deploy the Unified CCE v10.0 solution including installation, deploying HA and using troubleshooting tools to identify issues with inbound and outbound Contact Center functionality. This course is intended for those installing the Unified CCE solution, or those providing Level 3 solution support. This course also serves as a foundation for the two corresponding UCCE Administration courses, but is not a prerequisite. Students will learn enough about CCE scripting in this course to ensure system functionality only. A separate course exists for advanced scripting. Upon completing this course, the learner will be able to meet these overall objectives:

Identify the basic components and operations of the Unified CCE solution.
 Use the available UCCE tools to complete a basic UCCE system installation.
Discuss the installation and configuration steps required to support agent
    functionality in a UCCE deployment. 
Install a basic CCE VXML Solution.
 Install, configure and run a CCE Outbound Option Campaign.
Describe how to support CCE.

Vorkenntnisse Strong knowledge of Microsoft Windows Server 2003 and Active Directory Administering Cisco Unified Contact Center Enterprise v1.0

Schulungsinhalt  Course Outline
 Module 1: Cisco Unified Contact Center Enterprise v10 Foundations
 Module 2: Preparing UCCE for Basic IVR Scripting
 Module 3: Preparing UCCE for Basic Agent Functionality
 Module 4: Installing and Configuring CCE VXML Solution
 Module 5: Installing CCE Outbound Option
 Module 6: Supporting CCE

Preis € 3.190,00 (zzgl. ges. USt.)

Seminardauer 5 Tage

Termine 11.12.2017,08.01.2018,12.02.2018,19.03.2018,23.04.2018,28.05.2018,11.06.2018,16.07.2018,06.08.2018,17.09.2018,22.10.2018,05.11.2018,17.12.2018,21.01.2019,25.02.2019,11.03.2019,01.04.2019,06.05.2019,17.06.2019,08.07.2019,12.08.2019,16.09.2019,21.10.2019,11.11.2019,16.12.2019

Seminarorte München, Stuttgart, Heidelberg, Nürnberg, Frankfurt, Köln, Düsseldorf, Hannover, Leipzig, Berlin, Hamburg, Wien, Salzburg, Innsbruck, Graz, Zürich, Genf, Basel



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Buchbar als Firmentraining oder offenes Training an allen Standorten!

Einladung für Sie persönlich
Sie sind herzlich eingeladen, sich vor Ort vom angenehmen Schulungsambiente zu überzeugen. Wenn Sie es wünschen, können wir dann Ihre Problemstellungen und Schwerpunkte für Ihr Training im Detail besprechen. Zur Besuchsanmeldung schicken Sie uns einfach eine Mail an beratung@protranet.de.

Beratungsgespräch
Die Beratung vor dem Training ist das A und O, um Ihr persönliches Seminarziel sicherzustellen. 
Denn Sie haben ein klares Ziel: Das Erlernte muss Ihnen im Arbeitsalltag wirklich helfen!

Wir haben auch ein Ziel: Die Trainings-Inhalte und Schwerpunkte sind so konzipiert, dass sie genau zu Ihren Anforderungen passen. Genau zu Ihrem Unternehmen. Genau zu Ihrer Zertifizierung.

Alles, was es dazu braucht: Das vorherige Beratungsgespräch, um Ihre Schwerpunkte und spezifischen Problemstellungen festzuhalten.

Die schnelle Beratung für das Deploying Cisco Unified Contact Center Enterprise Software Seminar – Per Mail vom Spezialisten: Die Variante für alle, die sofort Unterstützung benötigen. Mehr …

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Übersicht

Deploying Cisco Unified Contact Center Enterprise Software

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Termin

Dauer: 5 Tage
Nr.: DUCCE
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