info@protranet.de
0800 3400311

Unified Contact Center Express and Unified IP IVR Deployment (UCCXD)

Unified Contact Center Express and Unified IP IVR Deployment (UCCXD)


Zielgruppe Channel Partner/Reseller
Customer
Employee

Seminarziele This course is designed for systems engineers who will be responsible for deploying the Cisco Unified Contact Center Express (Unified CCX) and Cisco Unified IP Interactive Voice Response (Unified IP IVR) products. Upon completion of the course, you will be able to:
Provide a comprehensive overview of the Cisco Unified Contact Center Express product suite•
Provide a complete description of the Cisco Unified CCX installation process, the configuration required with an overview of most common configuration web pages, and describe the call flow processes needed to establish a call on Cisco Unified CCX
Describe the Cisco Unified CCX script editor, how it is installed and how to implement common IVR scripting techniques
Provide a comprehensive view of Cisco Unified CCX ACD operations to include basic contact center build-up, scripting, agent and supervisor desktop configurations, advanced scripting topics, and reporting
Describe how to install, configure and use features found in Cisco Unified CCX Premium such as, Outbound Dialer, Agent Email, Agent Web Chat, and Automatic Speech Recognition (ASR) and Text-to-Speech (TTS)
Understand how to maintain and monitor a Cisco Unified CCX system

Vorkenntnisse It is recommended, but not required, that students have basic knowledge of:
Internetworking Fundamentals
Basic IP Telephony Concepts
Cisco Unified Communications Manager
Cisco IP Phones
Cisco IP Communicator
Contact Center Operations

Schulungsinhalt Module 1: Cisco Unified CCX Product Overview
Module 2: Cisco Unified CCX Installation and Configuration
Module 3: Cisco Unified CCX Scripting
Module 4: Cisco Unified CCX ACD Operations
Module 5: Cisco Unified CCX Premium Functions
Module 6: Cisco Unified CCX Maintenance

Preis € 3.190,00 (zzgl. ges. USt.)

Seminardauer 5 Tage

Termine 18.12.2017,15.01.2018,12.02.2018,19.03.2018,16.04.2018,14.05.2018,11.06.2018,09.07.2018,13.08.2018,10.09.2018,15.10.2018,19.11.2018,17.12.2018

Seminarorte München, Stuttgart, Heidelberg, Nürnberg, Frankfurt, Köln, Düsseldorf, Hannover, Leipzig, Berlin, Hamburg, Wien, Salzburg, Innsbruck, Graz, Zürich, Genf, Basel



E-Mail: beratung@protranet.de
Telefon: 0800 3400311

Buchbar als Firmentraining oder offenes Training an allen Standorten!

Einladung für Sie persönlich

Sie sind herzlich eingeladen, sich vor Ort vom angenehmen Schulungsambiente zu überzeugen. Wenn Sie es wünschen, können wir dann Ihre Problemstellungen und Schwerpunkte für Ihr Training im Detail besprechen. Zur Besuchsanmeldung schicken Sie uns einfach eine Mail an beratung@protranet.de.

Beratungsgespräch

Die Beratung vor dem Training ist das A und O, um Ihr persönliches Seminarziel sicherzustellen. Denn Sie haben ein klares Ziel: Das Erlernte muss Ihnen im Arbeitsalltag wirklich helfen!

Wir haben auch ein Ziel:
Die Trainings-Inhalte und Schwerpunkte sind so konzipiert, dass sie genau zu Ihren Anforderungen passen. Genau zu Ihrem Unternehmen. Genau zu Ihrer Zertifizierung.

Alles, was es dazu braucht: Das vorherige Beratungsgespräch, um Ihre Schwerpunkte und spezifischen Problemstellungen festzuhalten.

Die schnelle Beratung für Sie – Per Mail vom Spezialisten: Die Variante für alle, die sofort Unterstützung benötigen. Mehr …

Und so können Sie uns erreichen:
E-Mail: beratung@protranet.de
Telefon: 0800 3400311

Übersicht

Unified Contact Center Express and Unified IP IVR Deployment (UCCXD)

Seminaranmeldung:

Seminarort

Termin

Dauer: 5 Tage
Nr.: UCCXD
Preis: 3190.00

> Oder hier telefonisch buchen:
0800 3400311 (Freecall)

> Keinen passenden Termin gefunden?
Bitte fragen Sie weitere Termine an:
Beratungszentrale
Tel.: 0800 3400311